جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عبد الله غریفی بحرین

حوزه/ آیت الله سید عبدالله الغریفی عالم برجسته بحرینی با قدردانی از تصمیم مقامات بحرینی در آزادی «شیخ محمد صنقور»، مجدداً خواستار آزادی همه زندانیان شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله الغریفی عالم برجسته بحرینی با قدردانی از تصمیم مقامات بحرینی در آزادی «شیخ محمد صنقور»، مجدداً خواستار آزادی همه زندانیان شد.

ایشان طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در «منطقه قفول» در منامه، گفت: شیخ صنقور یکی از مفاخر علم این کشور است که ما به علم و فرهنگ آنها افتخار می کنیم. وی یکی از سرآمدان فقه، دین، علم و اخلاق است و به دین و کشور خود وفادار بوده و مدافع وحدت، تقارب، محبت و دوستی است.

آیت الله غریفی تأکید کرد: وطن نیاز دارد که همه ارزش‌های خوب در آن ریشه داشته باشد، در آن فضای خوب ایجاد شود، همه قوا در مسیر خیر و هدایت همکاری کنند، دستگاه‌ها در سازندگی و بازسازی همگرا شوند، همه بحران‌ها حل شود و تمام گرفتاری ها و نارضایتی ها پایان یابد تا وطن بزرگ، پایدار و امن شود.

این عالم بحرینی بیان داشت: سیاست‌های حکومت‌داری، اراده‌های مردم و صاحبان علم، فرهنگ و اندیشه اگر اصلاح شود، وطن قدرتمند می شود و اگر فساد به وجود آید، عواقب آن ویرانگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha