شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، فرصتی مغتنم برای تبیین شخصیت والای ایشان در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان دینی، حوزوی و فرهنگی باید تلاش کنند تا ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) برای آحاد جامعه بازگو شود، اظهار داشت: نسل نوجوان و جوان جامعه برای رهایی از دام شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب باید با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و بزرگان دینی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، فیلسوف و فقیه، عارفی بزرگ و از بزرگترین سیاست مداران بودند، گفت: سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، فرصتی مغتنم برای تبیین شخصیت والای ایشان در جامعه است.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی و تضعیف روحیه انقلابی‌گری در جامعه برنامه ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به اصل دین و سیره اهل بیت(ع) هجوم آورده‌اند که باید با انجام اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی مناسب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام حسینی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در بروجرد خبر داد و گفت: این مراسم یکشنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد هم با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی در شهرستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در دهه کرامت مراسم باشکوهی در پارک شهید شیرازی خیابان مدرس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان بروجرد فضاسازی برای ولادت امام رضا(ع) و مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اندیشیده شده است، گفت: در بقاع متبرکه شهرستان نیز در این ایام برنامه‌های گوناگونی برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا شجاعی جانشین ناحیه مقاومت بسیج بروجرد هم از اعزام ۱۵۰ نفر در قالب ۴ اتوبوس از بروجرد برای مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha