دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهه کرامت

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از راه‌اندازی ۱۵ غرفه فرهنگی در شب میلاد امام رضا(ع) جهت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران این امام همام خبر داد.

حجت‌الاسلام متین قربانی مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، اظهار داشت: مسئولان تربیتی و تبلیغی مدارس علمیه استان خراسان با حمایت معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه، با توجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌های مختلفی اجرا کرده‌اند تا بدین وسیله در جهت اهداف تبلیغی و تربیتی گام بردارند.

وی افزود: ویژه برنامه‌های جشن‌های دهه کرامت، از ولادت حضرت معصومه‌(س) تا ولادت امام رضا(ع) از ۱ ذی‌القعده لغایت ۱۱ ذی القعده مصادف با ۳۱ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۰ خردادماه، توسط مسئولان تربیتی و تبلیغی مدارس علمیه استان خراسان در حال برگزاری است.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان یادآور شد: برپایی نمایشگاه با موضوع سیره رضوی از دیگر برنامه‌های این دهه است، که در مدارس علمیه استان خراسان برپا شده است.

حجت‌الاسلام قربانی به برگزاری نشست‌های مختلف در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: نشست‌های اخلاقی و مسابقات فرهنگی متناسب با دهه کرامت، از جمله برنامه‌هایی است، که در تمامی مدارس علمیه استان خراسان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، علاوه بر فضاسازی مدارس علمیه، مطالب و محتواهای فرهنگی معرفتی در کانال‌ها و گروه‌های مدارس و معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان بارگذاری شده و هر روز به‌روزرسانی می‌شود.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: در این ایام، گروه‌های جهادی تبلیغی جهت اجرای جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در روستاها و مناطق محروم مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

حجت‌الاسلام قربانی به‌ برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی در مدارس علمیه استان خراسان اشاره کرد و گفت: همزمان با ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)، ۱۵ غرفه فرهنگی توسط مدارس علمیه مسجدگوهرشاد و سطح چهار با حمایت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در محل خیابان امام رضا(ع)، میدان پژوهش و میدان راه‌آهن راه‌اندازی می‌شود که خدمات ارزنده‌ای به زائران و مجاوران این امام همام ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha