دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء در دیدار ، جهاد گران سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان از تعامل فکری با گروه‌های جهادی، به عنوان بازوان توانای سازندگی، غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء در دیدار پیش از ظهر امروز با جهاد گران سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: اهمیت تبیین فعالیت‌های انجام شده، توسط گروه‌های جهادی در مسیر پیشرفت جامعه الزامی است.

امام جمعه کرمانشاه با تجلیل از برنامه‌های جهادگران سازندگی، گفت: باید به صورت مستمر جلساتی با گروه‌های جهادی برگزار شود و برخی مسئولان که دست اندرکار هستند، در جلسات حضور یابند.

وی افزود: خوشبختانه توسط جهاد سازندگی کارهای خوبی انجام شده و باید این کارها بیان شود و اطلاع رسانی گردد، تا مردم در جریان این خدمات باشند و از ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

آیت الله علماء، پیرامون ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: صنایع دستی ما بسیار می‌تواند اشتغال زایی کند و گروه‌های جهادی می‌توانند این صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های عظیم اقلیمی، فرهنگی و طبیعی استان بیشتر استفاده شود، گفت: اگر از این آثار تاریخی حمایت و معرفی شوند، موجبات حضور گردشگران را فراهم نموده و اشتغال زایی خوبی در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه باید مسئولان بیشتر امکانات را معرفی کنند و البته این امکانات مدیریت بهینه شود، اظهار کرد: باید مدام از مسئولان مطالبه گری کرد تا بیشتر تلاش کنند، چون امکانات استان بسیار بالاست، اما به درستی معرفی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha