چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1089243
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳
سی

حوزه / خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید به بادرود چهارمین شهر زیارتی در منطقه شمال استان اصفهان رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، خدام حرم رضوی در بدو ورود به شهر بادرود به منزل شهید روح الله چراغی رفتند و پدر این شهید معظم را احترام و دیدار کردند.

اجتماع گسترده خانواده، اقوام، آشنایان و همسایگان خانواده چراغی و استقبال بی‌نظیر آنها از کاروان زیر سایه خورشید در منزل شهید چراغی بیانگر عزت و احترام و افتخار این مردم مؤمن، ولایت‌مدار و مذهبی به حماسه سرخ شهادت و حریم سبز ولایت داشت.

بیماران بیمارستان فاطمیه بادرود نیز دردمندانی بودند که با حضور خدام حرم رضوی و پرچم سبز رضوی‌ در این بیمارستان دستانشان را دخیل آسمان و قلبشان را جرعه نوش امید استجابت کردند.

طنین نجوا و تمنای مادر بیماری نیز که با دیدن پرچم سبز رضوی اشک و تمنا شور و شعورش را به قلیان درآورد، دل‌ها را از این همه جوش و خروش لرزاند و چشم‌ها را بارانی کرد.

دل‌های شکسته و قلب‌های منقلب بیماران چون آهوان رمیده از درد و رنج دست به دامان شمس الشموس، ضمانت نافه مُشکین تندرستی را طلب کرد.

کاروان زیر سایه خورشید دل‌های بیماران را که به نور امید و شفا روشن کردند، به آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) رفتند و پس از زیارت و اقامه نماز مغرب و عشا، برای شرکت در جشن‌ مردمی زیر سایه خورشید با استقبال طبالان وارد حسینیه حضرت ابالفضل(ع) شدند.

حضور گرم و صمیمی، انبوه و پُر شور و شوق مردم میهمان‌نواز بادرود در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) این شهر جلوه‌ای از شکوه علوی و مهر رضوی‌ زیر سایه خورشید بود.

هر کسی نجوا و زمزمه‌ای داشت چشم‌های بارانی و دل‌های شکسته با طنین مداح کاروان زیر سایه خورشید شوری دیگر داشت و قلب‌ها را سرشار از روح التجا و آرامش کرد.

حُسن ختام جشن مردمی زیر سایه خورشید در حسینیه ابالفضل(ع) شهر بادرود، با آیین باشکوه و معنوی پرچم بوسی در دفتر دهه کرامت ۱۴۰۲ ثبت و ضبط شد.

حُسن میهمان نوازی اهالی شهر بادرود با ضیافت شام عباس علافیان برای خدام حرم رضوی گفتاری وصف ناپذیر از محبت و معرفت و ولایت‌مداری آنها دارد.

دیدار خدام حرم رضوی با پدر شهید روح الله چراغی و عیادت از بیماران بیمارستان فاطمیه و حضور در جشن مردمی زیر سایه خورشید در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) از برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بادرود بود.

دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جانبازان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در زندان کاشان، بیمارستان‌ها، مرکز دیالیز کاشان، آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، زیارت بقاع متبرکه و شرکت در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر خورشید در ‌منطقه شمال استان اصفهان است.

انتهای پیام. /

چهارمین شهر زیارتی ایران عطر و بوی رضوی گرفت

چهارمین شهر زیارتی ایران عطر و بوی رضوی گرفت

چهارمین شهر زیارتی ایران عطر و بوی رضوی گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گمنام IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    8 0
    چهارمین شهر زیارتی ایران مگه ری نیست ؟
  • یک ایرانی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    6 0
    چهارمین شهر زیارتی ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همینطور الکی اسم در می کنین!!!
  • فاطمی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بعد از مشهد مقدس با حرم ملکوتی امام رضا علیه‌السلام، قم، بارگاه قدسی کریمه اهل‌البیت علیهم‌السلام، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و شیراز، حرم حضرت احمدبن موسی، (شاه‌چراغ)، شهر ری با میزبانی از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، چهارمین شهر زیارتی کشورمان محسوب می‌شود.