پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دوره تمهیدیه دروس

مرکز تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برای آمادگی داوطلبان مقطع سطح سه در پنج رشته تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام عمومی، کلام با گرایش امامت و تربیت اخلاق اسلامی دوره تمهیدیه را برگزار کرد.

خانم جعفری سراجی، مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(علیه السلام)، با بیان اینکه دوره تمهیدیه طلاب در این موسسه از ۴ خرداد تا ۸ خرداد برگزار شد، گفت، در مدت پنج روز، پنج محتوا که شامل اصول توسط خانم جعفری، فقه توسط خانم گلستانی، کلام توسط خانم سلیمانی، ادبیات عرب توسط خانم آبسیه و منطق توسط خانم عطاءاللهی تدریس شد.

وی با اشاره به این که هدف دوره آمادگی بیشتر داوطلبان برای ورود به جلسه امتحان و کاهش استرس یا فاصله‌ای که بین سطح دو و سه بود، بیان کرد: شرکت کنندگان نمونه سؤالات سال‌های قبل را جستجو کرده و با هم مباحثه داشتند. همچنین در این دوره به سؤالاتشان پاسخ داده شد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از شرکت کنندگان دوره از استان‌های مجاور بودند که موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در خوابگاه پذیرای آنها بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha