دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام موسوی، نماینده طلاب محمودآباد

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای محمودآباد با اشاره به اینکه امام راحل، منافقین را از کفار بدتر دانسته و نسبت به خباثت های بدخواهان و منافقان برای مخدوش کردن راه و اهداف امام هشدار داد و گفت: با داشتن رهبری فرزانه همچون آیت الله العظمی خامنه ای پیروزی و غلبه ملت ایران بر شرارت های صهیونیست ها و استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان قطعی و حتمی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید فضل الله موسوی یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: جوهره قوام و دوام انقلاب اسلامی با بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) است؛ چراکه ایشان، دارای جنبه های فردی و اجتماعی و دارای خصوصیاتی منحصر به فرد بوده است.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام شناسی بی نظیر در دوران معاصر و جامع منقول و معقول در میدان علم و عمل بوده است.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب دنیاگریزی امام راحل را الگوی راستین رهبران الهی دانست و ابراز داشت: امام خمینی (ره) فانی فی الله بود و همراه و همگام با رهبری سیاسی داهیانه، عارفی تمام عیار و عابدی روشن ضمیر بوده اند.

نماینده طلاب و فضلای محمودآباد، امام عظیم الشان را در رفتار متواضع، دلسوز و مهربان، مؤمن و متعهد و در عین حال شجاع و با صلابت توصیف کرد و گفت: فهم عمیق و بصیرت مثال زدنی، ایشان را در میان اقرانش برجسته و ممتاز کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خطاب به طلاب جوان خاطرنشان ساخت:طلاب جوان باید نامه های امام راحل در دوران تبعید به همسر و فرزندانش را مطالعه نموده و از نکات و دقایق آموزنده آن در مسیر زندگی بهره برداری نمایند.

وی بیان داشت: شاگردان خمینی کبیر با الهام از مکتب او بیش از ۴۰ سال است که در برابر دشمنان از پای نیفتاده اند و همچنان جان خویش را در طبق اخلاص گذارده تا عزت ایران اسلامی را حفظ نمایند.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: امیدواریم با انسجام و همبستگی دولتمردان و مردم، مشکلات و موانع پیش رو را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته و شاهد بالندگی بیش از پیش ایران عزیز اسلامی باشیم.

نماینده طلاب و فضلای محمودآباد با اشاره به اینکه امام راحل، منافقین را از کفار بدتر دانسته و نسبت به خباثت های بدخواهان و منافقان برای مخدوش کردن راه و اهداف امام هشدار داد و گفت: با داشتن رهبری فرزانه همچون آیت الله العظمی امام خامنه ای که از جنس امام و از تبار صالحان است و با پیگیری و عمل به رهنمودهای روشنگرانه ایشان، پیروزی و غلبه ی ملت ایران بر شرارتهای صهیونیست ها و استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان قطعی وحتمی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان به وظایف حوزه و دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: نسل کنونی و آیندگان باید امام را بشناسند و در این راه، پژهشکده های علمی و فرهنگی در مقابل هجمه های دشمنان باید با جهاد تبیین، فعالیتی گسترده را سرلوحه ی کار خویش قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha