جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شمسی فر

حوزه / امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بعد از پیامبران، بزرگترین احیاگر دین و ارزش‌های اسلامی بود، گفت: امام(ره) اراده‌ای پولادین داشت که این اراده سرشار از اخلاص و شجاعت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با شجاعت و صلابت در مقابل زورگویان عالم ایستاد و اسوه والای صبر، شجاعت و درایت بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بعد از پیامبران، بزرگترین احیاگر دین و ارزش‌های اسلامی بود، گفت: امام(ره) اراده‌ای پولادین داشت که این اراده سرشار از اخلاص و شجاعت بود.

امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به اینکه علم، فقاهت، عرفان و صلابت از دیگر ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) دانشمند و حکیمی والا بود که درک عمیقی از معارف دین و اوضاع جامعه داشت.

حجت الاسلام شمسی‌فر، تهذیب نفس، وارستگی و مردمی بودن و شجاعت را از دیگر ویژگی‌های امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) بسیار شجاع بودند و در مقابل زورگویان واهمه‌ای نداشتند.

وی با گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، بر لزوم برگزاری برنامه‌های مناسب با این روز در استان تأکید کرد و یادآور شد: قیام ۱۵ خرداد در دفاع از مرجعیت و امام خمینی(ره) شکل گرفت.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه مردم بصیر، ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با رهبری خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha