جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
البرز

حوزه/ امام جمعه ماهدشت: رژیم جعلی صهیونیستی که روزی سودای نیل تا فرات را داشت اکنون از هر جهت خود را در محاصره می‌بیند و بزودی شاهد افول و محو این غده سرطانی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به برخی از ویژگی‌های مهم امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مکتب امام خمینی(ره) یک بسته‌ کامل و یک مجموعه دارای ابعاد است، این ابعاد را باید با هم دید و با هم ملاحظه کرد، سه بُعد اصلی در مکتب امام بزرگوار، بُعد معنویت، بُعد عقلانیت و بُعد عدالت است که هر سه از اسلام گرفته شده است.

وی افزود: در بُعد معنویت امام خمینی(ره)، صرفاً با تکیه‌ بر عوامل مادی و ظواهر مادی راه خود را پی نمی‌گرفت، اهل ارتباط با خدا، اهل سلوک معنوی، اهل توجه و تذکر و خشوع و ذکر بود، به کمک الهی باور داشت و امید او به خدای متعال، امید پایان‌ناپذیری بود.

امام جمعه ماهدشت ادامه داد: در رابطه با بُعد عدالت نیز اگر چه به یک معنا، عدالت از همان عقلانیت و معنویت برمی‌خیزد، اما برجستگی بُعد عدالت در منظر امام بزرگوار، آن را به طور مشخص‌تری در مقابل ما قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: این سه بُعد اسلامی و قرآنی مکتب امام را باید با هم دید، تکیه‌ بر روی یکی از این ابعاد، و بی‌توجهی به ابعاد دیگر، جامعه را به راه خطا و انحراف می‌برد، این مجموعه، این بسته‌ کامل، میراث فکری و معنوی امام است، خود امام خمینی(ره) نیز در رفتارشان، هم مراقب عقلانیت بودند، هم مراقب معنویت و هم با همه‌ وجود متوجه به بُعد عدالت بودند.

حجت الاسلام رادمرد، با اشاره به هشدار رسانه‌های صهیونیستی، اظهار کرد: در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی پس از رزمایش بزرگ حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور و آزمایش موشکی اخیر ایران، درباره افزایش توانمندی موشکی حزب‌الله لبنان و از طرفی قدرت‌نمایی نظامی ایران هشدار داده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از رونمایی از موشک خرمشهر ۴ که می‌توان گفت بی‌تردید یک شاهکار فناوری بود، خبر رونمایی قریب‌الوقوع موشک هایپرسونیک هوافضای سپاه نیز دومین ضربه سنگین به غربی‌ها و صهیونیست‌ها در فاصله زمانی کوتاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب رژیم جعلی صهیونیستی که روزی سودای نیل تا فرات را داشت اکنون از هر جهت خود را در محاصره می‌بیند و بزودی شاهد افول و محو این غده سرطانی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha