جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجۃ الاسلام و المسلمین سید مختار حسین جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مختار حسین جعفری گفت: در زمانی که همه دنیا با این انقلاب مخالف بودند و حکومت در چنگال دستگاه‌های ظالم و ستمکاران مختلف بود، موفقیت این انقلاب کمتر از یک معجزه الهی نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مراسمی در حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) جامو و کشمیر هند برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی توسط قاری بن الملل حجت الاسلام والمسلمین سید کرار علی جعفری آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید مختار حسین جعفری مدیر حوزه علمیه حضرت امام محمد باقر علیه السلام، دکتر سید کوثر علی جعفر استاد زبان فارسی دانشگاه بابا غلام شاه بادشاه هند، سید شببیر حسین جعفری رئیس سابق دانشکده دولتی، دانشمندان، شخصیت های مذهبی و سیاسی منطقه و تعداد کثیری از مردم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری در این مراسم به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) به وجود خدا اعتقادی محکم و یقینی کامل داشت و همین اعتقاد و یقین امام، عامل موفقیت و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: زمانی که همه دنیا با این انقلاب مخالف بودند و حکومت در چنگال دستگاه‌های ظالم و ستمکاران مختلف بود، موفقیت این انقلاب کمتر از یک معجزه الهی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری ضمن تاکید بر الگو گیری از امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی مظهر صفات ائمه است، لذا پیروی از ایشان می تواند ما را به اهل بیت(ع) نزدیک و در زندگی کامیاب کند.

دکتر سید کوثرعلی جعفری نیز بر الگوگیری از سیره امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: شخصیت امام خمینی (ره) در این عصر چراغی در هرج و مرج است و هر شخصی در هر عرصه زندگی می تواند از دستاوردهای عملی امام خمینی الگو بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha