جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع معاون اداری مالی جامعة المصطفی هند

حوزه/ مراسم تودیع معاون اداری مالی نمایندگی جامعه المصطفی (ص)در هندوستان، با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی ایرانی مقیم این کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع حسین خوریانی معاون اداری - مالی نمایندگی جامعه المصطفی (ص) در هندوستان با حضور شخصیت ها و مسؤلین نهادهای ایرانی به ویژه سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر چگینی،حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور،نماینده ولی فقیه در هند، دکترربانی رایزن و دکتر غزوه معاون خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران،دکتر شکر اللهی نماینده بنیاد سعدی و حجت الاسلام والمسلمین شاکری نماینده المصطفی (ص) در هندوستان، معاونین وکارمندان آن نمایندگی برگزار شد.

در این جلسه، نماینده ولی فقیه در هندوستان از تلاش های صادقانه و خدمات ارزنده آقای "حسین خوریانی" در دوران ماموریت تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ھمچنین حجت الاسلام والمسلمین شاکری ضمن تقدیرو تشکر از میهمانان این مراسم از آقای خوریانی و خانواده وی که زحمات و تلاش های فراوانی در طول سال های ماموریت خود متحمل شدند تشکر می کنم  و برای ایشان در موقعیت ها شغلی آینده آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha