جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ق

امام جمعه نیاسر تصریح کرد: کسانی که کشف حجاب می کنند، زمینه هدر رفتن خون شهدا را فراهم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام نوروزی عصر امروز در مراسم گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد و تجلیل از مقام امامزادگان روستای جوینان بخش قمصر کاشان در شبستان آستان مقدس امامزاده حسین (ع) این روستا به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل به اتکا به خداوند متعال و روشن بینی به آینده با قیام علیه رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

امام جمعه نیاسر به پیش بینی امام راحل در متلاشی شدن ابر قدرت شرق اشاره کرد و منفور شدن آمریکایی ها نزد جهانیان را از دیگر پیش بینی های امام راحل عنوان کرد و افزود: امروز ملت ها نفرت خود از سران آمریکا را به صورت علنی اعلام می کنند.

امام جمعه نیاسر به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته توانسته دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف به دست بیاورد.

حجت الاسلام نوروزی بر لزوم هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و و افزود: اگر نیروهای متدین و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار نباشند قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.

امام جمعه نیاسر با بیان اینکه به برکت وجود مقام معظم رهبری امروز ایران دم از ابر قدرتی می زند، گفت: کسانی که کشف حجاب می کنند، زمینه هدر رفتن خون شهدا را فراهم می کنند.

امام جمعه نیاسر با بیان اینکه نباید در برابر کشف حجاب ساکت بمانیم، کم کاری در ترویج ارزش های دینی و معارف اهل بیت(ع) را ضربه به اسلام دانست و یادآور شد: بعضی ها فقط برای اهل بیت (ع) گریه می کنند؛ امروز نباید اجازه دهیم فلان دختر و زن با کشف حجاب خیلی راحت با حرکت در جامعه موجب نارضایتی شهدا شود.

حجت الاسلام نوروزی بر لزوم پاسداری از آیین الهی و مکتب اهل بیت (ع) تأکید و تصریح کرد: هرچه از نظر اقتصادی تحت فشار باشیم و مسئولین کشورمان هم بدعمل کرده باشند نباید بر اساس آیات الهی و غیرت دینی نسبت به آموزهای دینی و مسئله بی حجابی در جامعه بی تفاوت باشیم.

امام جمعه نیاسر با بیان اینکه عمل به امر به معروف و نهی از منکر موجب حفظ دین می شود، ادامه داد: گریه کردن و سینه زدن برای امام حسین(ع) و تعظیم شعائر اسلامی خوب است، ولی امروز عمل به امربه معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) اولویت اول است .

حجت الاسلام نوروزی برلزوم زمان شناسی و هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمن تأکید کرد و ابراز داشت: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر افکار، آرمانها و لطمه زدن به سبک زندگی خانواده های ایرانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha