دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ بازدید سرزده امام جمعه لیلان از نانوایی های سطح شهر

حوزه/ دبیر همایش احیای نان کامل و طیب در حرم شاهچراغ(ع) از اجرای طرح احیای نان در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) در قالب سبک زندگی اسلامی خبرداد.

لیلا ابراری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به برگزاری پیش همایش احیای نان اظهار کرد: این همایش فردا جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت انسانی، اقتصادی، طبیعی و تمدنی استان فارس و با هدف شناسایی و شبکه سازی از فعالان مردمی حوزه سبک زندگی اسلامی، نخستین همایش هم افزایی مراکز و افراد فعال استان در رسته های تخصصی و مهارتی محصولات طیب برگزار می شود.

ابراری به اهداف اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در قالب احیای نان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح به منظور کارآفرینی خواهد بود، در واقع در صددیم که سبک زندگی اسلامی را از شعار به عمل در آوریم.

به گفته دبیر همایش احیا نان کامل و طیب در حرم شاهچراغ(ع) پیش همایش این طرح به منظور هدف گذاری و هم فکری برگزار خواهد شد و همایش اصلی نیز طی یک ماه آینده با حضور جمعی از اساتید، پزشکان مطرح، صاحبان کار و جمعی ازخیرین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در قالب احیای نان به این نحو خواهد بود که یک کارگاه نانوایی به سبک کاملا اسلامی و طبی در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) راه اندازی خواهد شد که الحمدلله حدود ۶۰ درصد این کار پیش رفته است،

دبیر همایش احیا نان کامل و طیب در حرم شاهچراغ(ع) تصریح کرد: بسیاری از پزشکان به این نتیجه رسیده اند که پس از غذا پوشاک در تربیت و سلامتی زندگی بسیار مؤثر است و می‌تواند تغییر سبک در زندگی ایجاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha