پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1092037
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
تصاویر/ جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار کرد: باید شهدای خود را به شایستگی به نسل امروز و آیندگان معرفی کرده و ابعاد زندگی آنان را به زیباترین شکل برایشان بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت اظهار کرد: باید شهدای خود را به شایستگی به نسل امروز و آیندگان معرفی کرده و ابعاد زندگی آنان را به زیباترین شکل برایشان بیان کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: زندگینامه شهدا باید برای نسل امروز بیان شده تا پیوندی عمیق بین آنها برقرار و آنها را الگویی بی بدیل برای خود قرار دهند و با تبعیت از راه آنها به موفقیت‌های بهتری دست یابند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای بمباران شیمیایی سردشت اضافه کرد: بمباران شیمیایی سردشت سند مظلومیت مردم بی گناه و گواه روشنی بر دروغ بودن ادعاهای مدعیان دروغین حقوق بشر است.

میرزایی به برنامه‌های عمرانی و برگزاری برنامه‌هایی در گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت اشاره کرد و گفت: ایجاد اِلمان در مرز بازرگان، سرو و منطقه آزاد ماکو و اجرای طرح ایثار و شهادت در منطقه آزاد ماکو، پایانه‌های مرزی تمرچین و سرو از این جمله است.

وی برگزاری سالروز بمباران شیمیایی سردشت،مراسم گرامیداشت الماس های درخشان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، بزرگداشت شهدای هفته دولت، برگزاری روز جهانی مقاومت ، مراسم ملی فجر آفرینان واعزام پیام آوران ایثار را از جمله برنامه های هنری عنوان کرد که برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی تولید فیلم، موشن گرافی و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha