یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام‌ جمعه بروجرد بر ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ کار جهادی در جامعه تأکید و گفت: باید تلاش کنیم تا این مهم در جامعه حاکم شود و کار جهادی در جامعه به‌صورت فرهنگ درآید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: کارکنان جهاد کشاورزی و کشاورزان باید تلاش کنند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و بهینه کشاورزی در بخش‌های مختلف، به‌ویژه تولید گندم به خودکفایی برسیم و محتاج واردات نباشیم.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی، اسم بامعنا و پرمحتوایی است، افزود: در جهاد سازندگی افراد به میزان ساعات کار و حقوق توجهی نداشتند و تنها برای رضای خداوند فعالیت جهادی داشتند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه جهاد سازندگی قبل از جنگ در عرصه‌های مختلف فعالیت داشت، اظهار کرد: جهاد سازندگی در دوران جنگ نیز با فعالیت خالصانه و جهادی به سنگرسازان بی سنگر معروف شده بود.

حجت الاسلام حسینی بر ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ کار جهادی در جامعه تأکید و یادآور شد: باید تلاش کنیم تا این مهم در جامعه حاکم شود و کار جهادی در جامعه به‌صورت فرهنگ درآید.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع)، خاطرنشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی باید تلاش کنند سیره زندگانی اهل بیت(ع) را در جامعه تبیین و تشریح کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: جوانان باید با الگوگیری از زندگی آن دو بزرگوار در راستای تشکیل بنیان خانواده گام برداشته و مسئولان نیز مقدمات و تسهیلات ازدواج آگاهانه و آسان را برای جوانان فراهم کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اعلام جنگ منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در نتیجه این جنگ ۱۷ هزار نفر از نیروهای مومن و انقلابی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و منافقین هم آواره شده و اکنون هم برای زنده ماندن به وطن فروشی و خواری افتاده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha