یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی برنامه‌های کمیته علمی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، میکائیل جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی امروز در اولین جلسه کمیته علمی کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ شهید استان که در دانشگاه پیام‌نور تبریز برگزار شد، با اشاره به وقایع و نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی، تبیین و نگاه علمی پژوهشی به دستاوردهای دفاع مقدس و بسط نقش و برکات ماندگار شهدا در جامعه را ضروری دانست.

وی با اشاره به اهمیت خلق آثار پژوهشی درخور عظمت دفاع مقدس و نیاز پرداخت ویژه در آذربایجان به این امر، از ارائه و ارسال آثار علمی تحقیقی مرتبط به دبیرخانه علمی کنگره استقبال کرده و اهم برنامه‌های اختصاصی کمیته را ذکر کرد.

جمال پور با اعلام برگزاری ۱۵ پیش نشست علمی در تبریز توسط دستگاه‌های اجرایی و ۲۹ پیش نشست علمی شهرستانی به مسئولیت دانشگاه پیام نور، موضوعات پیش نشست‌ها را با محوریت فرهنگی و اخلاقی، فرماندهان و طراحی عملیات، علم و فناوری و مهندسی رزمی اعلام کرد.

وی از چاپ سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در فصلنامه علمی و پژوهشی دفاع مقدس نیز خبر داد.

عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه‌ها در زمینه حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری همایش اصلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تربیت کارشناس و مربی دفاع مقدس، بهره مندی از ظرفیت ۱۴۰ هزار دانشجوی استانی و فضاسازی‌های ماندگار فرهنگی از سایر برنامه‌های اعلامی در این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha