دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طباطبایی

حوزه / امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان و خائنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، روز به روز بر خصومت و هجمه توطئه‌های خود افزوده‌اند و نیروهای جان برکف انتظامی کشور چون دیگر نیروهای مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در دیدار با سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، اظهار داشت: از امام جواد(ع)، روایتی را به این مضمون نقل است که مؤمن نیازمند سه چیز است، نخست توفیق خدایی، دوم دارای واعظ درونی و سوم اینکه نصیحت را از هرکسی قبول کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول قریب به بیست سال گذشته که در استان حضور یافتم، همه فرماندهان انتظامی که در استان اصفهان خدمت کرده‌اند، یکی پس از دیگری مردانی جهادگر، با اخلاص و عالی مرتبه از منظر انسانیت بوده‌اند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد امنیت ملی و تأمین امنیت داخل شهرها یکی از ضروری‌ترین امور و سخت‌ترین کارها است، گفت: چرا که دشمنان و خائنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، روز به روز بر خصومت و هجمه توطئه‌های خود افزوده‌اند و نیروهای جان برکف انتظامی کشور چون دیگر نیروهای مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: از اغتشاشات سال گذشته تا کنون، نیروی انتظامی کشور، شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دفتر شهادت در بین نیروهای انتظامی همچنان باز است و به گواه آمارها لحظه به لحظه خون شهدای نیروهای امنیتی کشور، خنثی کننده خدعه‌های بدخواهان نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: رفع دغدغه‌های نیروهای ایثارگر انتظامی و خدمت در جهت رفع آنها از توفیقاتی است که نصیب شما شده، لذا در این راستا خاصه مباحث مربوط به مسکن نیروهای انتظامی باید تدابیر ویژه‌ای کرد و راهی جز حمایت ویژه دولت و اجاره به شرط تملیک نداریم.

وی تصریح کرد: شایسته نیست که یک نیروی جان بر کف انتظامی کشور پس از سی سال خدمت، در زمان بازنشستگی و عائله‌مندی، دارای منزلی از خود نباشد، بنابراین باید شرایط این امر فراهم شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه اشاره‌ای به معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علینقیان پور کرد و متذکر شد: مدیران در انتصابات و عزل و نصب‌ها در سیستم اداری و اجرایی کشور باید به این نکته توجه کرد که باید فردی را در جایگاه و استانی قرار داد که با آن محیط از قبل آشنا باشد، چرا که در غیر اینصورت حداقل یکسال ابتدایی خدمت جهت آشنایی با محیط جدید به هدر خواهد رفت.

وی در ادامه اشاره‌ای به جانفشانی‌ها و خدمات ویژه نیروی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر و موضوع مقابله با توطئه‌های زیاد دشمنان در عرصه حجاب کرد و گفت: بحث بی‌حجابی سازماندهی شده و ترویج برهنگی در سطوح جامعه، امری عادی نیست بلکه به مثابه تعرض به آرمان‌های انقلاب و مبارزه با اصول اسلام است و نباید لحظه‌ای از این حربه جدید دشمن در عرصه جنگ فرهنگی کوتاه آمد وعقب نشینی کرد.

گفتنی است، در ابتدای جلسه سردار احمد رضا رادان به بیان گزارشی از عملکرد نیروهای انتظامی کشور در عرصه‌های مختلف پرداخت و بر لزوم توجه به هفت فرمان رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب خود به عنوان فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد.

وی افزود: این هفت فرمان عبارت است از جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم، حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی، ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha