یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
.

حوزه/ امام جمعه فردیس استان البرز گفت: هر چه با خود حساب می‌کنم نوکری مردم برای من جایگاه والاتری دارد، آنقدر که خدای متعال به واسطه گره‌گشایی از کار مردم، آدم را بالا می‌برد، با نماز شب بالا نمی‌برد، تأکید می‌کنم واجبات به‌جای خود اما دعای مردم تأثیر عجیبی دارد، من هر چه در زندگی دارم از دعای خیر مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز گذشته با حضور در دانشگاه علوم پزشکی البرز، ضمن دیدار با دکتر صیادی رئیس دانشگاه و دکتر طباطبایی معاون مشارکت‌های مردمی و امور پارلمانی مجمع خیرین سلامت کشور، در انتخابات مجمع خیرین سلامت استان البرز شرکت کرد و به عنوان عضو مجمع خیرین سلامت استان البرز انتخاب شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در این جلسه، اظهار داشت: آیت الله لنکرانی بر این اصل تأکید داشتند که نماز واجب خود را به‌جا بیاورید و بعد سراغ خدمت به مردم بروید، همچنین در پایان دوره اول امامت جمعه در ساوه برای کسب تکلیف خدمت علامه مصباح یزدی رفتم، که ایشان نیز تأکید داشتند که گره‌گشایی از کار مردم توفیق والایی است که نصیب هرکسی نمی‌گردد.

امام جمعه شهرستان فردیس افزود: هر چه با خود حساب می‌کنم نوکری مردم برای من جایگاه والاتری دارد، آنقدر که خدای متعال به واسطه گره‌گشایی از کار مردم، آدم را بالا می‌برد، با نماز شب بالا نمی‌برد، تأکید می‌کنم واجبات به‌جای خود اما دعای مردم تأثیر عجیبی دارد، من هر چه در زندگی دارم از دعای خیر مردم است.

در پایان این نشست انتخابات مجمع خیرین سلامت استان البرز برگزار شد و حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس به عنوان عضو اصلی در این مجمع انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha