دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولیت در حکومت اسلامی بسیارسنگین است و بدون کمک گرفتن از خداوند انسان موفق نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد اظهار داشت: راز و نیاز شبانه با خداوند می تواند عامل موفقیت بیشتر شما در امر خطیر و حساس قضاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جلب رضایت خداوند را به دنبال دارد، گفت: قضاوت از جمله شغل هایی است که در دین اسلام پاداش و ثواب بیشتری دارد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مسئولیت در حکومت اسلامی بسیارسنگین است و بدون کمک گرفتن از خداوند انسان موفق نمی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اظهار رضایتمندی از عملکرد دستگاه قضائی استان گفت: تعهد و اخلاق اسلامی باید در صدر مسئولیت قضائی باشد تا کارها به خوبی انجام شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان این که کار در مجموعه قضایی یک کار جهادی است گفت: همه ما تلاش می کنیم تا دستگاه قضایی در تحقق اهداف دولت خدمتگزار نقش مهمی داشته باشد.

ناصر عتباتی افزود: در یکسال گذشته با همکاری ائمه جمعه، خیرین و ریش سفیدان ۵۴ فقره صلح و سازش در محاکم قضایی استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی استان رسیدگی به پرونده های قضایی از ۱۰۰روز به ۷۰ روز کاهش داشته و تلاش می شود تا پایان سال این عدد به ۶۰ روز برسد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha