سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر در همایش روز ملی بسیج اساتید گفت: کشور در حال عبور از موانع دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی زاده امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران با تمام وجود برای به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی مجاهدانه و ایثارگرانه در سنگر های متعدد حضور داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به تأسیس انجمن های اسلامی با تلاش های شهید چمران تصریح کرد: ایشان توانست با روحیه انقلابی و جهادی انجمن‌های اسلامی را حتی در آمریکا تاسیس کند.

وی با بیان اینکه کشور در حال عبور از موانع دشمنان است عنوان کرد: امروز کشور توانسته با بهره گیری از توان داخلی و اقتدار دفاعی نقشی اساسی را در جهان بازی کند و بتواند موانعی را که دشمنان در راستای تضعیف کشور بر سر راه می گذارند را به راحتی خنثی کند.

محمدی‌زاده نقش اساتید را در مشارکت حداکثری مردم در صحنه های مختلف انقلاب مهم دانست و گفت: اساتید می توانند نقش بسیار مهمی را در راستای حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف انقلاب با بهره گیری از جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه داشته باشند.

شهید چمران جان خود را برای حفظ انقلاب فدا کرد

باقر گرگین مسئول سازمان بسیج اساتید استان بوشهر هم در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران با بکارگیری خرد و دانش خود در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار بسزایی را انجام داد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با اشاره به اینکه اهداف اصلی شهید چمران برگرفته از اصول دینی و معنویات بود تصریح کرد: ایشان جان خود را برای حفظ انقلاب فدا کرد.

وی نقش اساتید را در امید آفرینی مهم دانست و اذعان کرد: اساتید با بهره گیری از دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبیین می توانند نقش بسیار تأثیرگذاری را در جهاد تبیین و امیدآفرینی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha