دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تکریم و معارفه

معتمدیان گفت: اقدامات سپاه در منطقه شمالغرب در طول سال‌های گذشته موجب تأمین امنیت پایدار در منطقه شده است و بدون شک به برکت وجود سپاه و سایر نیرو های مسلح، امروز اقتدار کامل در مرزهای شمالغرب برقرار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و قرارگاه استانی شهید بروجردی که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سپاه در منطقه شمالغرب در طول سال‌های گذشته موجب تامین امنیت پایدار در منطقه شده است و بدون شک به برکت وجود سپاه و سایر نیرو های مسلح، امروز اقتدار کامل در مرزهای شمالغرب برقرار است.

رئیس شورای تأمین امنیت آذربایجان غربی تأکید کرد: حضور رزمندگان در مناطق مرزی معنابخش امنیت بوده و بدون تعارف با هر تحرکی در جدار مرزی شمالغرب کشور برخورد می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه در امورات مختلف مردم‌یاری خاطر نشان کرد: فعالیت های سپاه در حوزه‌های راه سازی و خدمات مردمی جای تقدیر دارد که این امر بدون حضور فرماندهان مردمی و انقلابی ممکن نبود.

وی با بیان اینکه اقدامات موثر رزمندگان سپاه در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده است، تصریح کرد: پاکسازی منطقه از لوث وجود معاندین، اقدامات پیش‌دستانه در راستای امنیت مردمی، همراهی بدون منت رزمندگان سپاه بادولت و خدمت‌رسانی در مناطق محروم تنها گوشه‌ای از این خدمات درخشان است.

امنیت کامل در مرزهای شمالغرب برقرار است

معتمدیان گفت: افزایش سرمایه‌گذاری و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در استان مدیون تامین امنیت پایدار در مرزهاست و این امنیت را مدیون زحمات و مجاهدت‌های رزمندگان قرارگاه حمزه(ع) و سپاه شهدا هستیم.

وی همراهی سپاه با دولت در ارائه خدمات عمومی در دوران کرونا و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی برای کاهش آلام مردم، ایام نیاز مردم نظیر زلزله و سیل، خدمات‌رسانی مردمی در زلزله خوی و حضور مقتدرانه فرماندهان ارشد سپاه در میدان جهان و خدمت را عامل محبت مردمی به این نیرو بیان کرد و گفت: همراهی دولت، حاکمیت و مردم باعث تسریع در خدمت‌رسانی شده و در این میان حضور و خدمت سپاه و ارتش غیرقابل کتمان است.

وی، اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین را از دیگر اقدامات اقتدارگرایانه با همراهی نیروهای مسلح در منطقه برشمرد و تشریح کرد: باید در این خصوص از زحمات قرارگاه حمزه و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقدیر ویژه کرد.

معتمدیان در پایان از حمایت‌های سپاه از دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: بهبود وضعیت بیکاری در استان، تامین امنیت پایدار مردم‌پایه و خدمات رسانی مردمی جزو افتخاراتی است که سرداران و رزمندگان سپاه با خود دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha