دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمن نسل جوان را هدف قرار داده و تلاش می‌کند تا با فشار وارد کردن بر این نسل بتواند زمینه گمراهی وتضعیف انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی صبح امروز در دید ار با حجت الاسلام رضا مظفری از مسئولین دستگاه قضایی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام فغانی معاون تبلیغ و حجت الاسلام موسوی معاون تهذیب حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: خانواده ها در راستای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، زیرا با تربیت و تشویق فرزندان به رعایت حجاب و عفاف می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام به رعایت حجاب بسیار تأکید دارد و امروز تلاش دشمنان از راه های مختلف کمرنگ کردن حجاب و اعتقادات در بین جوانان و نوجوانان است، دشمنانی که سالهاست به دنبال ضربه زدن هستند تا به اهداف خود برسند ولی همیشه در توطئه های خود علیه این ملت همیشه بصیر ناکام مانده اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی بکشانند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین به توطئه های دشمنان علیه ارکان خانواده به ویژه حجاب وعفاف اشاره و بیان کرد: دشمنان در تلاشند با تبلیغات گوناگون جامعه ما را از درون آلوده کنند که تقویت بنیان خانواده و مسئله عفاف و حجاب، راهکار مقابله با این نقشه‌ی شوم است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز اگر امروز گرد ولایت باشیم یأس و نا امیدی گریبان دشمن را فرا خواهد گرفت و باید همواره در مدار ولایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان داشت: دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده و تلاش می کند تا با فشار وارد کردن بر این نسل بتواند زمینه گمراهی و تضعیف انقلاب اسلامی را فراهم آورد ولی با رهبری داهیانه امام خامنه ای و بصیرت ملت بصیر و مکتبی توطئه های آنان همیشه ناکام مانده است.

وی در پایان بر آمادگی حوزه علمیه استان قزوین برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از سوی مبلغان تأکید کرد.

دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است

دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است

دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha