شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: امروزه بحران جهان، بحران مدیریت است و جهان اسیر طاغوت‌هایی است که ملت‌ها را به سوی پرتگاه بی‌هویتی می‌کشانند، از این رو مدیریت جهانی، امر مهمی است و پیامبر خدا(ص) در غدیر خم می‌خواستند این مشکل عالم را برای همیشه حل کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: امامت و ولایت شناسی را باید از اهل بیت(ع) یاد بگیریم، زیرا ائمه معدن علم و معرفت و مخزن اسرار الهی هستند و آن‌ها راه سعادت و عاقبت بخیری را به بشریت نشان می‌دهند.

وی افزود: امروزه بحران جهان، بحران مدیریت است و جهان اسیر طاغوت‌هایی است که ملت‌ها را به سوی پرتگاه بی‌هویتی می‌کشانند، از این رو مدیریت جهانی، امر مهمی است و پیامبر خدا(ص) در غدیر خم می‌خواستند این مشکل عالم را برای همیشه حل کند.

امام جمعه شبانکاره، با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی، بزرگترین دروغ و زشت‌ترین شوخی قرن است، اعلام کرد: این دروغ بزرگ قرن معاصر، ابزار، بستر و زمینه‌ای کارآمد برای دخالت غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف جهان را فراهم ساخته است.

حجت الاسلام پردل ادامه داد: برخلاف طراحی‌های دقیق استکبار و مهندسی شگفت‌آور و تحسین‌برانگیز آمریکا در چیدمان برنامه‌های مقابله با ایران، از آنجا که دستگاه محاسباتی آمریکایی‌ها در محاسبه رفتارهای ملت و رهبری ایران دچار اختلال‌های جدّی است، بسیاری از برنامه‌های آنها، نه‌تنها تحقق نیافت بلکه برخلاف میل آمریکایی‌ها تبدیل به ضدّ خود شد و تأثیر معکوس گذاشت.

وی ضمن تشکر از پیگیری نماینده مردم دشتستان برای مجوز بیمارستان شبانکاره، یادآور شد: این اقدام کار بزرگ و مهمی بود، اما مهمتر از آن استقرار و تجهیز بیمارستان می‌باشد.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: از مدیران مربوطه تقاضا داریم با استقرار و تجهیز بیمارستان، دل مردم شبانکاره را شاد کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha