یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار زهرایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: حقیقتاً موفقیت در جنگ روایت ها، لازمه غلبه بر دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمد زهرایی عصر سه شنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، با تأکید بر این که ما در حال حاضر در کوران یک نبرد تمدنی قرار داریم که در یک طرف، تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی قرار دارد و در سوی دیگر تمدن غربی می باشد، اظهار داشت: به لطف الهی و با وجود حیله ها و ترفندهای دشمنان، انقلاب اسلامی روز به روز در حال توسعه و موفقیت است و از سوی دیگر تمدن پوشالی غرب که بشریت را به بازی گرفته و آخر آن هم لیبرالیسم و بی‌دینی‌هاست، دچار چالش و بحران جدی شده است.

وی با اشاره به این که نوع نبرد امروز تغییر یافته و دیگر کسی با جبهه حق وارد میدان نظامی نمی‌شود، افزود: ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم که جنگ روایت‌ها یکی از ابعاد جنگ ترکیبی امروز است و هنوز در این جنگ دست دشمن از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تکنولوژی بالاتر است اما همانطور که تاریخ اثبات کرده است هر زمان که دشمن عملیات بزرگی انجام داده ما نیز بزرگ شده و عملیات‌های بزرگ‌تر را انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک موفقیت ما در جنگ روایت ها باعث غلبه جبهه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می شود و در این عرصه نویسندگان و هنرمندان و فعالان رسانه ای جبهه انقلاب، افسران این جنگ به شمار می روند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم انعکاس هنرمندانه فعالیت و عملکرد جهادگران در کل کشور گفت: آنچه مسلم است این که جهادگران بی‌منت و پراشک به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند اما باید هنرمندانه الگوهایی که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند را معرفی نماییم و در این راستا رسانه ملی و دیگر رسانه ها با فعالیت ارزشمند خود می توانند منادی امید در جامعه باشند.

وی افزود: خدمت به مردم یک توفیق بزرگی است که باید بابت آن شکرگذار و مدیون خداوند متعال باشیم و این توفیق را نیز تکثیر کنیم و همانطور که جهادگران از جوانان و مردم محل برای خدمات جهادی استفاده می‌کنند در عرصه رسانه هم باید اتفاق محقق شود.

زهرایی همچنین یادآور شد: امسال برای چهارمین سال جشنواره روایت جهاد را در سطح ملی و برای نخستین بار در سطح استانی برگزار می‌کنیم، تا به امروز ۵۰ درصد استان‌ها این جشنواره را برگزار کرده‌اند و ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه استان‌ها رسیده است، برگزیدگان استانی نیز به مرحله ملی راه خواهند یافت و داوری‌ها در سطح ملی انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha