دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حقوق بشر آمریکایی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: مدعیان حقوق بشر خود اولین ناقضان این امر هستند که نمونه بارز آن را می‌توان جنایات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی امروز در نشستی با طلاب مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز حقوق بشر به دستاویزی برای تجاوز به دیگر کشورها و سرپوش گذاشتن بر جنایات مستکبرین و استعمارگران تبدیل شده است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: مدعیان حقوق بشر خود اولین ناقضان این امر هستند که نمونه بارز آن را می‌توان جنایات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دانست.

استاد حوزه ادامه داد: آمریکایی‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی بارها حقوق ‌بشر ملت ایران را خدشه‌دار کرده اند که بیان این همه ظلم ها و تجاوزگری ها نیازمند زمان و فرصت کافی است.

حجت الاسلام نبوی بیان کرد: امروز هم صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی ها و دیگر کشورهای اروپایی و غربی به صورت کاملاً بارز حقوق مردم فلسطین را پایمال می کنند و در مقابل شاهد یک سقوط مرگبار توسط کشورهای مدعی حقوق بشر هستیم که این لکه ننگی بر تاریخ بشریت می باشد.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: همه ما در قبال رسوا سازی چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر وظیفه بسیار مهم و تاریخی بر عهده داریم بنابراین حوزه های علمیه و طلاب نقش مهمی در این افشاگری در این باره را بر عهده دارند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج در پایان افزود: خوشبختانه امروز قدرت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه و حتی جهان باعث هویدا شدن چهره واقعی آمریکایی‌ها و دیگر اذنابش شده است، به طوری که شاهد کمرنگ شدن حضور ابرقدرت ها در منطقه و در دیگر نقاط جهان هستیم و امیدواریم روزگاری فرا برسد که اثری از ظلم آمریکایی‌ها و نیز صهیونیست ها در جهان باقی نماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha