سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ در راستای اجرای طرح ملی «توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال»، تفاهم نامه همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه حضرت معصومه(س) منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدمحمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای و گسترش فناوری‌های نوین، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی و کمک به ایده‌یابی و رشد و توسعه استارت آپ‌ها و کسب و کارهای خلاقانه را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: فرهنگ سازی و هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ایده‌یابی و تشکیل تیم‌های استارت آپی و معرفی آن‌ها به مرکز آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار این اداره‌کل از جمله تعهدات دانشگاه حضرت معصومه(س) در این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام عرب به وجود فاصله میان دانشگاه‌ها و بازار کار اشاره و اضافه کرد: به همین منظور طرح‌های کهاد و نخلستان ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اجرا خواهد شد و جامعه هدف می‌توانند به مراکز TMC و مهارت آموزی و مشاوره شغلی که با همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در دانشگاه‌ها تاسیس شده اند مراجعه کنند.

خاطرنشان می‌شود، در حاشیه مراسم انعقاد این تفاهم نامه توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای از خانم راضیه جمشیدی دارنده مدال طلا بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته گل آرایی که از دانشجویان این دانشگاه است، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha