شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمالی امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: امید آفرینی و تقویت امید شاه کلید حل مشکلات موجود جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: صاحب نظران، علما و روحانیون در این دهه جایگاه غدیر را در جامعه تبیین کنند.

وی با بیان اینکه ملاک عملکرد مسئولان خروجی کار آنها باشد، افزود: امید آفرینی و تقویت امید شاه کلید حل مشکلات موجود جامعه است.

امام جمعه موقت بوشهر، ایجاد اشتغال برای جوانان را مطالبه مهم مردم استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های مهمی که در ایجاد اشتغال انجام شده اما زمانی می‌توانیم اعلام موفقیت کنیم که در سراسر استان بوشهر جوان جویای کار وجود نداشته باشد و شغل مناسبی در اختیار آنها قرار گرفته باشد.

وی با بیان اینکه پیشنهادات و نظرات جوانان در طرح‌های ساخت مسکن لحاظ شود، عنوان کرد: باید طرح‌های اجرا شده بررسی شود که چقدر توانسته مطالبات جوانان را محقق و مشکلات آنان را برطرف کند.

حجت الاسلام جمالی، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، یادآور شد: حقوق بشر آمریکایی بر پایه خون میلیون‌ها مردم مظلوم استوار شده و باید چهره واقعی و جنایات آنها را به جامعه بشری معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha