چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اولویت مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی، اشتغال و ازدواج جوانان است و مسئولان باید برای رفع، مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان در استان لرستان امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای ناامیدی در جامعه است، گفت: پیروی از امامین انقلاب اسلامی برای امید آفرینی و تقویت روحیه ایمان در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه راه و سیره امام خمینی(ره) ادامه دارد، بیان داشت: ادامه راه امام (ره) حفظ انقلاب است و باید در راستای ترویج اندیشه های امام (ره)در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیروی از امامین انقلاب ترویج ایمان و امید را در جامعه به دنبال خواهد داشت، خاطر نشان کرد: هر شخصی که دوستدار نظام و انقلاب است و منافع کشور را مهم می داند باید ایمان و امید را در جامعه ترویج دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمنان با امپراطوری تبلیغاتی و رسانه ای می خواهد ناامیدی را در جامعه ترویج دهد، اظهار کرد: مسئولان خدمات نظام را در همه عرصه ها برای مردم بیان کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با مبانی دینی و اسلامی ما آشنا نیستند، گفت: اولویت مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی، اشتغال و ازدواج جوانان است و مسئولان باید برای رفع، مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تلاش بیشتری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه قوای مقننه و مجریه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، افزود: برای رفع مشکلات جامعه باید همت جهادی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ نفر از مقامات کشور را در ۲ دولت ملاقات کرده ام، گفت: آینده لرستان روشن است و پیگیر رفع مشکلات مردم استان هستیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha