جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: رشته های دانشگاهی باید مبتنی بر بازار کار و نیاز اشتغال در سطح کشور و استان، نیازسنجی و ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، امروز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: یکی‌ از اهداف شورای انقلاب فرهنگی علاوه بر ارتقاء فرهنگ، تصحیح فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: ما در استان سمنان در بحث اشتغال کارگر ساده و غیر تخصصی کمبود نیروی کار داریم، اما در حوزه فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت شغلی وجود نداشته و فارغ التحصیل بیکار داریم.

وی با بیان اینکه باید یک‌ تدبیر ویژه در این‌ خصوص اندیشیده و ارائه مهارت های لازم‌ به دانشجویان و افراد جویای کار انجام گیرد، افزود: رشته های دانشگاهی باید مبتنی بر بازار کار و نیاز اشتغال در سطح کشور و استان نیازسنجی و ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: تصحیح فرهنگ ایجاد شده در بین جوانان در بحث عدم مسئولیت پذیری برای تشکیل خانواده باید به صورت ویژه مَد نظر شورای فرهنگ‌ عمومی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha