دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهر سلطانیه گفت: روز عید غدیر بزرگترین و با فضیلت‌ترین عید مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه امروز در دومین جلسه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه، اظهار داشت: روز عید غدیر بزرگترین و با فضیلت‌ترین عید مسلمانان است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) در قبال رسالت خود، محبت به اهل‌بیت(ع) را مطرح کردند، گفت: محبت شامل روش‌های مختلفی از جمله محبت زبانی، محبت مالی، محبت علمی و عملی می‌شود.

امام جمعه سلطانیه، با اشاره به اینکه کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات برترین نوع انفاق و نشانه محبت است، اظهار کرد: نیازمند فعالیت منظم و منسجم رابطین و اعضای ستاد عتبات هستیم و لازم است تا اعضا و رابطین ستاد، از هر فرصت و اجتماعی برای ترویج کمک به ستاد عتبات استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی‌نسب، با بیان اینکه زیارت پرچم امام حسین(ع) در ششم محرم در شهر سلطانیه و برخی روستاها انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از پرچم گردانی ترویج زیارت و سبک زندگی اسلامی است و در حاشیه این برنامه هم نذورات مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در عراق تحویل گرفته می‌شود.

در ابتدای جلسه نیز موحد رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان سلطانیه و حضرتی رئیس ستاد عتبات عالیات بخش مرکزی و سلیمی رئیس ستاد عتبات عالیات بخش باغ حلی به ارائه گزارش پرداختند.

امیرخانی مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان نیز به تشریح وظایف ستاد پرداخت و گفت: وظیفه اصلی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، جمع آوری نذورات مردم و مصرف آن در عتبات عالیات در عراق است.

عید غدیر با فضیلت ترین عید مسلمانان است

عید غدیر با فضیلت ترین عید مسلمانان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha