دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: برنامه دشمن الان سه محور دارد، که در هر سه محور شکست خورده، یکی موضوع بی‌حجابی به صورت گسترده، یکی موضوع اقتصاد که می‌خواست دلار را به صد هزار تومان برساند و تورم ۱۰۰ درصدی و سوم هم منزوی کردن ایران در مجامع بین‌المللی که اخیراً ما به صورت رسمی عضو پیمان شانگهای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: تعدادی از آیات قرآن را به هیچ وجهی‌ نمی‌شود معنا کرد، مگر اینکه امامت علی(ع) را بپذیریم.

وی افزود: در آیه ۶۷ سوره مائده که پیامبر را تهدید می‌کند "اگر آنچه به تو دستور داده‌ایم که به مردم بگویی اعلام نکنی مثل این است که هیچ یک از دستورات ما را عمل نکرده‌ای و چون این موضوع واکنش مردم را در پی دارد ما تو را از شر افرادی که جبهه‌گیری می‌کنند حفظ می‌کنیم"، قطعاً تکالیف شخصی مثل نماز، روزه و حج واکنش و جبهه‌گیری مردمی ندارد، تنها مسئله جانشینی و امامت امت است که ممکن است عده‌ای دنیا طلب و ریاست خواه آن را نپذیرند.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد، ابراز کرد: هر کس که بخواهد هدایت شود و به دنبال پیدا کردن مسیر حق باشد، حتی اگر سواد زیادی هم نداشته باشد می‌تواند با مراجعه به قرآن به راحتی متوجه شود که مسیر صحیح در اسلام کدام راه است، پذیرفتن ولایت ائمه معصومین(ع) یا دیگران.

امام جمعه عالیشهر، اظهار کرد: نعمتی بزرگتر از ولایت نیست، به خاطر همین روز تحقق آن بزرگترین عید است و شکر آن از همه نعمت‌ها ضروری‌تر، شکر نعمت ولایت یعنی قرار گرفتن در کاروان امام زمان(عج) که معنای آن تبعیت از ولی فقیه در زمان غیبت است.

وی بیان کرد: خداوند در آیه ۵۵ سوره مائده می‌فرماید، کسی که ولایت را بپذیرد، می‌شود حزب الله که در همه امور بر دشمنان خدا پیروز است، اما این تجربه را داریم که در جمهوری اسلامی به خاطر اینکه ولایت را پذیرفتند همیشه بر دشمنان پیروز شده‌اند.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد ابراز کرد: برنامه دشمن الان سه محور دارد، که در هر سه محور شکست خورده، یکی موضوع بی‌حجابی به صورت گسترده، یکی موضوع اقتصاد که می‌خواست دلار را به صد هزار تومان برساند و تورم ۱۰۰ درصدی و سوم هم منزوی کردن ایران در مجامع بین‌المللی که اخیراً ما به صورت رسمی عضو پیمان شانگهای شدیم.

وی ادامه داد: این دقیقا خلاف خواسته دشمن است، پس مطمئن باشید که از این به بعد هم همیشه دشمن شکست خواهد خورد، چون ما ولایت پذیر هستیم، امام راحل نیز فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha