شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نظیری

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه رمز پیروزی ما ایستادگی در مقابل دشمن است نه عقب‌نشینی و کوتاه آمدن از آرمان‌ها، گفت: شهدا رفتند و در قله‌های مسیر انقلاب قرار گرفتند تا ما راه را گم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری صبح امروز در همایش هیات کانون جهاد تبیین که در سالن همایش‌های شهید محمود شهبازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای هیات‌های مذهبی، اظهار داشت: از هیات‌های مذهبی درخواست دارم که در مراسمات عزاداری خود هر شب به نام و یاد یک شهید پرداخته و از تمثال شهدا در عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده کنند.

وی با اهمیت پرداختن به وصیت‌نامه شهدا در هیئت‌ها اشاره کرد و افزود: همزمانی عاشورا و روز جمعه، می‌طلبد تا نماز جمعه روز عاشورا بسیار باشکوه برگزار شود، اهل بیت(ع) آمدند تا اراده خداوند متعال را بر زمین محقق کنند و لذا امیدواریم ما هم منطبق با اراده اهل بیت(ع) و سیره و روش آنها رفتار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه رمز پیروزی ما ایستادگی در مقابل دشمن است نه عقب‌نشینی و کوتاه آمدن از آرمان‌ها، عنوان کرد: شهدا رفتند و در قله‌های مسیر انقلاب قرار گرفتند تا ما راه را گم نکنیم.

حجت‌الاسلام نظیری ادامه داد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در راستای تکالیف دینی وظیفه ماست و باید به آن بپردازیم، پیمان و عهدی که با امام(ره)، شهدا و آرمان‌های انقلاب داریم هیچ‌وقت نباید از یادها برود و باید برای پویایی و آن تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نشانه‌هایی را قرار می‌دهد اما متأسفانه به آن غافلیم و اهل توجه نیستیم، اظهار کرد: همه به دنبال کشف راه‌های درست هستیم تا در حیات دنیوی و اخروی حرکت صحیح و هوشمندانه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: در عمر چهل و چند ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در ایام دفاع مقدس، نشانه و الگوهای فرهیخته‌ای داریم که در تاریخ کم نظیر هستند و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha