دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه بهائیت با داشتن انحرافات و بدعت های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، شامگاه شنبه در همایش نقد بهائیت در دانشگاه پیام نور تبریز که به همت مرکز مشاوره معنوی تبریز برگزار شد، با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این فرقه ها، گفت: فرقه بهائیت با داشتن انحرافات و بدعت های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

وی ضمن برشمردن مخاطرات فرقه ها، خاطرنشان کرد: این جریان های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموما در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آنها هستند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهائیت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.

گفتنی است همایش علمی "بهائیت بازیچه استعمار" با هدف آشنایی اصحاب فکر و اندیشه از فعالیت فرقه‌ها و جریانات مختلف، در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha