یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راهیان نور سرمایه جاودانه‌ انقلاب اسلامی است و برگزاری این اردوها با هدف تبیین جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، سبب آن می‌شود تا آیندگان این مرز و بوم بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی همانند رزمندگان آن دوران به اهداف متعالی انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، شب گذشته در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور بوشهر که با حضور دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور سرمایه جاودانه‌ انقلاب اسلامی است و برگزاری این اردوها با هدف تبیین جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، سبب آن می‌شود تا آیندگان این مرز و بوم بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی همانند رزمندگان آن دوران به اهداف متعالی انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

سردار رزمجو تاکید کرد: همگان وظیفه دارند در فضای حقیقی و مجازی ارزش‌های عاشورا و هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بازگو کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان برای کمرنگ کردن خون شهدای اسلام تلاش می‌کنند، یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با به‌کارگیری رسانه‌های خود و جنگ شناختی در تلاشند تا تمامی جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در جامعه کمرنگ کنند و لذا در همین راستا شایسته است مسئولین امر اهتمام بسیار ویژه‌ای نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور داشته باشند.

سردار عبدالرضا دشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این همایش اظهار کرد: استان بوشهر با اعزام ۲۴ هزار و ۴۸۸ نفر به مناطق عملیاتی توانست مقام دوم را در کشور از نظر اعزام به مناطق عملیاتی کسب کند.

سردار دشتی خاطرنشان کرد: راهیان نور غرب، دریایی، جنوب و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، از جمله اردوهای راهیان نور می‌باشد که در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوهای رایان نور از اثربخش‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به شمار می‌آید، گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان برترین و فرهنگی‌ترین کار ممکن در جامعه در راستای تبیین برای نسل جوان و آینده به شمار می‌آید و شایسته است مسئولین نسبت به پیشرفت هرچه بهتر این اردوها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری‌ اردوهای راهیان نور در استان بوشهر با اهدا لوحی، تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha