سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نان

حوزه/معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری یزد از اختصاص سهمیه نان برای هیئات مذهبی، روضه های خانگی و محله ای با ثبت نام در سامانه«نانینو»و بدون محدودیت تعداد مراسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدجعفر حسینی بغدادآبادی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری یزد در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: متقاضیان نان برای هیئات مذهبی و روضه های خانگی و محله ای می‌توانند با مراجعه به نانوایی، ثبت نام اولیه را در دستگاه کارتخوان نانوایی انجام دهند.

وی، افزود: پس از ثبت نام، لینکی به تلفن همراه ارسال می‌شود و بر اساس آن می‌توانند به ادامه ثبت نام در سامانه «نانینو» بپردازند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری یزد اعلام کرد: پس از تکمیل ثبت نام هم پیامکی حاوی کد رهگیری ارسال می‌شود که پس از چند ساعت تأیید شده و با کارت ثبت شده در سامانه می‌توانند به نانوایی مراجعه کرده وتعداد نان مورد نظر را تهیه کنند.

حسینی بغدادآبادی گفت: اگر مسئولین برگزاری هیئت یا روضه خانگی تأییده نداشتند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۱۱۱۸۰۷۰ داخلی ۴ تماس گرفته و عنوان روضه را اعلام کنند و حداکثر در مدت یک ساعت سهمیه تأیید می‌شود.

وی، افزود: هیچ محدودیتی در تعداد نان و همچنین روزهای برگزاری روضه امام حسین (ع) وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha