سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ل

حوزه / آیین بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) و کلنگ زنی موکب علی بن ابیطالب (ع) آزاد راه کاشان - نطنز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح امروز آیین بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) و کلنگ زنی موکب علی بن ابیطالب(ع) در آزاد راه کاشان - نطنز و اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مرتضوی مدیر عامل آزاد راه اصفهان، نطنز - کاشان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، با اشاره به ساخت این مسجد با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد تومان، اظهار داشت: این مسجد در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۰۵ مترمربع و ۳۶۰ مترمربع محوطه سازی احداث شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساخت موکب حضرت علی بن ابیطالب (ع) با زیربنای ۴۰ مترمربع در جوار این مسجد خبرداد و گفت: این موکب پس از بهره برداری علاوه بر خدمت رسانی به مسافران در طول سال در اختیار هیئات مذهبی شهرستان کاشان قرار خواهد گرفت.

سرهنگ روح الله شاکری، رئیس دایره راههای روستایی پلیس راه استان اصفهان نیز با بیان اینکه بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) به عنوان یک کارخیر می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش تصادفات بین جاده‌ای داشته باشد، اظهار کرد: ای کاش همه مسئولین به صورت جهادی در ایجاد مراکز فرهنگی، دینی و استراحت‌گاهی جهت رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

انتهای پیام. /

بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) آزاد راه کاشان - نطنز + عکس

بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) آزاد راه کاشان - نطنز + عکس

بهره برداری از مسجد حضرت زهرا(س) آزاد راه کاشان - نطنز + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha