دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محسن مسعودیان‌راد

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه باید بتوانیم در هیئت ها به پیام امام حسین(ع) بیشتر توجه کنیم گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن مسعودیان‌راد با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: «إِنَّ لِقَتْلِ‌ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً» در عشق امام حسین (ع) یک حرارتی است در قلوب همه مومنین که هیچ گاه سرد نخواهد شد.

وی افزود: بنده اولا دست مریزاد می گویم به همه دست اندر کاران عزیز هیئت خادم الرضا (ع) که یک اقدام بسیار بزرگ و حماسه زیبایی را در این شب های ماه محرم الحرام و دهه اول، به پا کردند و واقعا جای دست مریزاد و خداقوت دارد اینکه توانسته اند جوانان برومند ما را در چنین مجالس اقامه عزای حسینی ای گرد هم بیاورند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: هیئت خادم الرضا(ع) توانسته است شور حسینی را همراه با شعور حسینی و بصیرت افزایی در بین جوانان و در بین عاشقان دستگاه ابی عبدالله (ع) اینگونه هیجانی و اینگونه زیبا به نمایش بگذارد و اینها را بتوانند در زیر لوای امام حسین (ع) جمع کنند که کار بسیار بزرگی است.

مسعودیان راد ادامه داد: قطعا کسانی که در این دستگاه خدمت می کنند، در نزد خداوند متعال و امام حسین (ع) کاملا مأجور هستند و امیدوارم در هیئت ها بتوانیم به پیام امام حسین (ع) بیشتر توجه کنیم.

وی با بیا اینکه حرکت امام حسین(ع) پیام های زیادی را دارد افزود: مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است و عزت آفرینی و هیهات منا الذله امام حسین (ع) در همه عرصه ها باید بعنوان یک الگو باشد.

عضو شورای اداری استان قم خاطر نشان کرد: امیدواریم که ان شاءالله بتوانیم همه ما از این دستگاه انسان ساز ابا عبدالله الحسین درس بگیریم و زندگی خودمان را حسینی قرار دهیم و هم زندگی ما و هم مرگ حسینی باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha