دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه / امام جمعه شهرستان میناب گفت: از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه، آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب روز گذشته در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات ستاد برگزار شد، اظهار داشت: رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه عمومی و همگانی است.

وی افزود: همه ما در هر جایگاهی قرار داریم، باید نسبت به اجرایی کردن این دو فریضه الهی در جامعه با جدیت نقش بسزایی را داشته باشیم.

امام جمعه میناب، با بیان اینکه تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در کلیه ادارات یک ضرورت است، ادامه داد: مدیران ادارات با تشکیل جلسات به‌صورت منظم و مستمر در جهت پیگیری مصوبات اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه، آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند عزمی ملی دانست و اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان، تلاش‌ها باید مضاعف شود.

سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بر همه واجب و احیای آن در جامعه از ضروریات است.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست، بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha