دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پارس 1.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان خصوصا در پروژه نفوذ در جوانان بسیار کارساز خواهد بود، گفت: اگر جوان در تحلیل مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به بصیرت لازم دست یابد، نه تنها در جبهه دشمن قرار نمی‌گیرد، بلکه برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان با دانش و منطق تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، لیلا صالحی معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، در آیین عزاداری دهه اول محرم که روز گذشته در این واحد حوزوی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال جوانان را به سبب جوانی‌شان دوست دارد و از این رو تمام پیامبران را در جوانی برانگیخت و اهل بهشت را جوان قرار داد.

وی افزود: دشمن همواره تلاش کرده تا با استفاده از ابزارهای مختلف به اعتقادات و باورهای نسل جوان و نوجوان مسلمان ضربه بزند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود از راه‌های مختلف در جوانان نفوذ می‌کند، تصریح کرد: در پروژه نفوذ دشمن اولین خطری که جوانان ما را تهدید می‌کند خطر اعتقادی است، خطراتی که دین و باورهای ناب جوان را نشانه می‌گیرد و سبب سستی ایمان و اعتقاد او می‌شود.

صالحی تغییر در اعتقادات مذهبی جوانان توسط دشمن را تغییر در روح جامعه دانست و اظهار کرد: در این صورت دشمن نیاز به حمله نظامی به کشور اسلامی را ندارد، چرا که روح جامعه را برای پذیرش سیاست‌های ضد دینی خود آماده کرده و در این حال افراد جامعه اسلامی، میان ولایت و امامت امام حسین(ع) و ولایت یزید هیچ تفاوتی قائل نمی‌شوند.

استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان خصوصا در پروژه نفوذ در جوانان بسیار کارساز خواهد بود، گفت: اگر جوان در تحلیل مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به بصیرت لازم دست یابد، نه تنها در جبهه دشمن قرار نمی‌گیرد، بلکه برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان با دانش و منطق تلاش می‌کند.

بصیرت‌افزایی راهکار مقابله با پروژه نفوذ دشمن در بین جوانان است

بصیرت‌افزایی راهکار مقابله با پروژه نفوذ دشمن در بین جوانان است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha