سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع)

حوزه/ مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از وجود ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) در مشهد خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره آموزشی تا نیمه مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در حال حاضر که امکان تمدید ثبت‌نام دوره آموزشی مهد الرضا(ع) وجود دارد، بیش از ۱۰ هزار نوآموز در دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) در مشهد شامل کلاس‌های آموزشی در مساجد، کلاس‌های موقوفه‌ای و دارالقرآن است . پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۵ هزار نوآموز ۵ سال تمام در ۵۳۰ کلاس، آموزش‌های قرآن و آیات و احادیث کاربردی را به روش قصه و بازی فرا بگیرند.

حجت الاسلام میریان اظهار کرد: ثبت نام مهدالرضا مشهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از کودکانی که به سن ۵ سال تمام رسیده باشند صورت می گیرد که این شرط به عنوان اصلی ترین قانون ثبت نام این مجموعه در زمان ثبت نام پیش دبستانی در نظر گرفته می شود. هدف اصلی مهدالرضا مشهد ارائه آموزش های اساسی و جذاب در راستای آموزش روخوانی قرآن، امام شناسی، آشنایی با احادیث و روایات و ... به این افراد می باشد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) یکی از پیشگامان آموزش نوین قرآن همراه با روش‌های جذاب و گیرا است که کودکان را تشویق به حضور و یادگیری در این کلاس‌ها می‌کند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: آموزش‌ها در مهدالرضا در قالب ۹۰ جلسه دو ساعتی، مجموعا ۱۸۰ ساعت برگزار می‌شود و کودکان شرکت کننده در این دوره پس از پایان دوره آموزش های لازم را در خصوص قرآن و مباحث وابسته با آن فرا می‌گیرند. آموزش های مهد الرضا همراه با سبک جدید آموزش به صورت قصه، شعر، بازی های کودکانه ارائه می شود که این روش آموزشی برای کودکان جذاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha