دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه /امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با ریشه و بنیانگذار مفاسد در جامعه وارد جنگ شد، گفت: امروز هم دشمن سعی می‌کند تا مردم را از ولایت جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته در جمع مردم رزن، اظهار داشت: عده‌ای که به جهنم می‌روند از شیطان گلایه می‌کنند، اما شیطان می‌گوید خدا راه بهشت را برای شما نمایان کرد اما شما با انتخاب خود به دنبال وسوسه‌های شیطانی آمدید.

وی با تأکید بر اینکه خداوند همه ما را انسان خلق کرده و از فطرت خود در وجود بشر دمیده است، گفت: هر کس خود انتخاب می‌کند چه شخصیتی داشته باشد و چه مسیری را ادامه دهد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که ما را از راه خدا و مسیر مستقیم منحرف کند، اظهار کرد: امام حسین(ع) برای نجات بشریت با دشمنان نبرد کردند، تا اهمیت دین را در جامعه و در تاریخ اثبات کنند.

وی با اشاره به اینکه بهشت دارای درجات و مراتب مختلفی است، خاطرنشان کرد: هرکس می‌خواهد به نقاط مطلوب بهشت برسد، باید تلاش بیشتری در راه دین خدا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: امام سجاد(ع) فرمودند، خدای متعال از ما بندگی و اطاعت می‌خواهد و اصل و نسب فامیلی با انبیأ و اولیا به داد ما نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه عبادت بی ولایت امیرالمومنین(ع) همانند اقامه نماز بی وضو است، گفت: در روایتی از امام صادق(ع) نقل شده که، اگر کسی که ولایت اهل بیت(ع) را قبول ندارد، هزار سال هم در بهترین نقطه دنیا عبادت کرده باشد، اما فایده‌ای نبرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با ریشه و بنیانگذار مفاسد در جامعه وارد جنگ شد، اظهار کرد: امروز هم دشمن سعی می‌کند تا مردم را از ولایت جدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha