دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر نقش جوانان و نوجوانان در آینده انقلاب و اسلام و گام دوم انقلاب، گفت: جوانان در میدان نبرد فرهنگی باید علمداری کنند و به خوبی به وظایف خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان (پسران)، با تأکید بر نقش جوانان و نوجوانان در آینده انقلاب و اسلام و گام دوم انقلاب، اظهار داشت: جوانان در میدان نبرد فرهنگی باید علمداری کنند و به خوبی به وظایف خود بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نسل جوان هر لحظه در حال دسیسه چینی است، گفت: دشمن سعی می‌کند از طرق مختلف از جمله تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبهه، تحلیل‌های خود را به ذهن جوان ایرانی تزریق کند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه امروز آشنایی با سواد رسانه یکی از ضرورت‌های برای نسل جوان است، اظهار کرد: مراقب باشیم تا در فضای مجازی، دشمن بر فکر و اندیشه ما چیره نشود.

وی افزود: امروز اهمیت جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست و لذا لازم است با بیان واقعیت‌ها و دستاوردها اجازه به دشمن برای ورود به میدان ندهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه نیازمند ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه هستیم، یادآور شد: یک فرمانده جوان بسیج می‌تواند با مدیریت جهادی، یک مجموعه تربیتی و آموزشی همانند یک دبیرستان را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان نامشان در طول تاریخ ماندگار شده است، خاطرنشان کرد: جوانانی در دوران ولایت امیرالمومنین(ع) بودند که به قیمت از دست دادن جان خودشان، اطاعت از امر ولی خدا را بر خود واجب دانستند و ما نیز امروز باید در مسیر چنین جوانانی حرکت کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha