شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ استاد مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک با بیان اینکه برخی آیات قرآن با رویکردی روانشناسانه در زندگی بشر نقش هدایتگری دارد، گفت: آموزش رفتار دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) باید از همان ابتدا در زندگی فرزندان صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست تربیتی فرزندان قرآنی و صالح ویژه بانوان کارمند و همسران کارکنان شرکت آب و فاضلاب با حضور خانم معصومه فتحعلیان استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک در این مدرسه برگزار شد.

فتحعلیان در ابتدا ضمن بیان نقش و اهمیت قرآن به عنوان راهنما در تربیت فرزندان به خصوصیات دوران بلوغ و اهمیت این دوره در زندگی آینده فرزندان، اظهار داشت: یکی از امتیازات و ویژگی‌های قرآن مجید این است که خود یک کتاب تربیتی است که همه آیات آن، به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان و در رده‌های مختلف سنی، از کودکی تا کهن سالی می‌باشد.

وی با بیان اینکه برخی آیات قرآن با رویکردی روانشناسانه در زندگی بشر نقش هدایتگری دارد، عنوان کرد: آموزش رفتار دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) باید از همان ابتدا در زندگی فرزندان صورت بگیرد.

فتحعلیان خاطرنشان کرد: پدر و مادر و مربی کودک می‌توانند با به‌کارگیری روش‌های اسلامی ‌از بسیاری از مشکلات اخلاقی و مفاسد در جامعه پیشگیری نمایند و زمینه‌های موفقیت فرزندان خود را در تمامی ‌ابعاد زندگی فراهم نمایند.

فرزندان از ابتدا با رفتارهای دینی و آموزه‌های اهل بیت(ع) آشنا شوند

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha