یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره آموزشی " مدیریت روابط زوجین" در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)اردکان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان از برگزاری دوره آموزشی "مدیریت روابط زوجین" در این مدرسه با هدف تقویت و تحکیم بنیان خانواده خبرداد.

فاطمه ابراهیمان مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی "مدیریت روابط زوجین" ویژه طلاب و عموم بانوان، اظهار داشت: شناخت تفاوت زوجین باعث ارتباط بهتر با یکدیگر و تحمل اختلافات و سلایق گوناگون است و سبب تقویت بنیان خانواده است.

وی افزود: زنان و مردان تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند که باید به درستی شناخته شوند، این تفاوت‌ها برخی به ویژگی‌های ذاتی زوجین همانند تفاوت در نیازها، تنش‌ها، شدت عواطف، احساس موفقیت و در انگیزه و برخی به نحوه تربیت افراد برمی‌گردد.

ابراهیمیان تصریح کرد: دانستن و فهم مهارت‌های ارتباطی با همسر برای زوجین بسیار ضرورت دارد و به همین جهت دوره آموزشی "مدیریت روابط زوجین" با حضور خانم مریم شیری کارشناس دینی در مدت دو روز و مجموعا ۱۲ ساعت در این مرکز ویژه بانوان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مؤثر میان زن و شوهر نقش اساسی در داشتن خانواده‌ای شاد و آرامش بخش دارد و شایسته است نهادهای مختلف برنامه‌هایی را برای بالابردن دانش خانواده‌ها برگزار کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha