دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / شورای فرهنگ عمومی استان همدان

حوزه / رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با تأکید بر اینکه امروز لازم است با نسل جوان و دانش ‌آموزان ارتباط بیشتری برقرار کنیم، گفت: نیازمند طراحی جدیدی از الگوی تعامل با دانش آموزان هستیم که در آن بر گفت‌وگو با دانش آموز تأکید شده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تأکید بر اینکه برای اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی در استان نیازمند فعال شدن کمیته‌های تخصصی در این زمینه هستیم، اظهار داشت: وظیفه این کمیته‌ها برقراری ارتباط نزدیک‌تر و بیشتر با جامعه و بررسی بازخوردها از اجرای مصوبات است.

وی با تأکید بر اینکه امروز لازم است با نسل جوان و دانش ‌آموزان ارتباط بیشتری برقرار کنیم، گفت: نیازمند طراحی جدیدی از الگوی تعامل با دانش آموزان هستیم که در آن بر گفت‌وگو با دانش آموز تأکید شده باشد.

امام جمعه همدان، افزود: نباید توقع داشته باشیم هر چه می‌گوییم دانش آموز از ما بپذیرد و بر اساس آن نیز رفتارش را تغییر دهد، چرا که این نگاه، نگاهی ساده انگاری است و باید به اصلاح آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت همه صاحب نظران استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: جامعه شناسان، روانشناسان و نخبگان برای تعامل با دانش آموزان روش‌های جدیدی را طراحی کنند و شورا نیز از طرح‌های برتر استقبال خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه دشمن شبانه روز در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، اظهار کرد: دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم خود شبانه روز تلاش می‌کند و از هر راهکاری برای آن بهره می‌برد، بنابراین ما نیز باید طرح‌های فرهنگی جدی را به اجرا دربیاوریم و نسبت به دشمن غافل نشویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه سند مهندسی فرهنگی استان با وجود آنکه از زمان تدوین آن بیش از ۲ سال گذشته، اما تاکنون اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن انجام نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه برای اجرایی شدن سند فرهنگی و سند قرآنی وعده‌هایی از طرف مسئولان داده شده است، گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا نسبت به عملیاتی شدن وعده‌های در رابطه با بودجه‌های فرهنگی برای رفع چالش‌های موجود در این عرصه، حمایت جدی داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۶ IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    دانش آموز شده موش آزمایشگاه هروز یک نفر از خواب بلند میشه یه طرح از خودش در میاره رو دانش آموز امتحان میکنه دست از سر بچه های مردم بردارید
    • ! IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      احسنت بر شما! خيلي خوبه بگذاریم هر طور بار اومدن! البته اگه فضای مجازی و دشمن مدریت کرد و گمراه، اشکالی نداره!