چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ آیین اختتامیه پنجمین کنگره منطقه‌ای شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مرحله اول این رویداد ادبی و عاشورایی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، طبق فراخوان صادره با اتمام مهلت ارسال آثار در ۲۲ مرداد به پایان رسید و آیین اختتامیه به زودی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی کنگره استاد جلال محمدی از حضور بیش از ۲۰۰ شاعر از استان‌های شمالغرب کشور که بالغ ۶۰۰ اثر خبر داده و گفتند با توجه به اینکه محور اصلی کنگره منطقه‌ای شعر محرم شخصیت حضرت علی اکبر (ع) بود امسال نیز با استقبال پرشور شعرای استان‌های شمالغرب روبرو شد و حضور شعرای جوان نیز پر رنگ بود.

علاوه بر شعرای استان‌های شمالغرب کشور آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان شعرای سایر استان‌ها و کشور عراق و جمهوری آذربایجان نیز استقبال خوبی داشتند.

باتوجه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان ماه سال جاری یکی دیگر از محورهای کنگره دلبستگی رزمندگان دفاع مقدس و حماسه سازان مدافعان حرم و عموم جوانان ایران به جناب حضرت علی اکبر (ع) بود که آثار محتوایی و ارزشمندی نیز در این رابطه به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

بعد از بررسی و داوری آثار از برگزیدگان و منتخبین در آئین اختتامیه این رویداد تجلیل به عمل خواهد آمد.

آیین اختتام روز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳۱ از ساعت ۱۵/۳۰ در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی واقع در ابتدای خیابان آزادی (جنب مسجد طوبی) برگزار خواهد شد.

اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha