یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت: ارتباط و هماهنگی بین امام جماعت به عنوان محور اصلی با هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج، برای برنامه ریزی منسجم، امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا، صبح امروز در همایش متولیان مساجد و محلات بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، اظهار داشت: حمله ناجوانمردانه داعش به حرم مطهر شاهچراغ و به شهادت و مجروح رساندن جمعی از هموطنان، مایه رذالت، حقارت و اوج درماندگی دشمنان و استکبار جهانی است که دوست ندارند پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها مشاهده نمایند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، عنوان کرد: عمل ضدانسانی، مذبوحانه و جنایتکارانه حمله به حرم مطهر شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت عده‌ای از زائران این حرم شد، ادامه همان سیاست‌های حقیر و خونبار دشمن در ترور کور مردم عادی است.

وی ادامه داد: این حرکت مذبوحانه دشمن بعد از شکست استکبار در اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی را باید به فهرست فعالیت‌های ناکام دشمن در طول ۴۴ سال گذشته در مقابله با انقلاب اسلامی اضافه کرد.

حجت الاسلام رضوانی در رابطه با تأثیرگذاری مساجد در کشور، بیان کرد: مسجد اولین پایگاه اصلی اسلام به جهت ایجاد فضای مناسب برای انجام فرایض دینی و همدلی است.

وی اظهار کرد: تأسیس مسجد به عنوان اولین کانون فرهنگی و ابتکار اسلام و مرکز انس و توجه به خدا و ارتباط و رسیدگی به امورات مردم است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: ارتباط و هماهنگی بین امام جماعت به عنوان محور اصلی با هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج، برای برنامه ریزی منسجم، امری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: تاریخ اسلام همواره شاهد نقش مؤثر مساجد برای رساندن پیام الهی به مؤمنان بوده و مسجد به‌عنوان یکی از قوی‌ترین وسایل ارتباط جمعی دارای آثاری بسیار مقدس‌ است که شناخت و بهره‌گیری از ابعاد ارتباطی آن در استفاده هرچه بهتر و بهینه این مکان، مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌های خود جوش مردمی از مساجد آغاز شد و همانگونه که همه می‌دانیم در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم حضور مردم در مساجد بسیار پر شور بود و اعزام‌ها به سوی جبهه‌های حق علیه باطل هم از این مکان‌های مقدس انجام می‌شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha