شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشییع شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

جمعیت انبوهی از مردم شیراز برای بدرقه شهدای حمله تروریستی آمده اند و مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مملو از جمعیت عزادار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، پیکر پاک شهید غلامعباس عباسی خادم حرم شاهچراغ (ع) و شهید محمد جهانگیری از نیروهای حفاظت حرم مطهر بر روی دستان مردم عزادار شیراز از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) + فیلم ها و عکس

روایت فردی که تروریست شاهچراغ(ع) را دستگیر کرد + فیلم

جمعیت انبوهی از مردم شیراز برای بدرقه شهدا آمده اند و مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مملو از جمعیت عزادار است.

تمام صحن‌های آستان حضرت احمدابن موسی(ع) مملو از جمعیتی است که آمده اند آخرین وداع را با شهدای عزیز انجام دهند و آنان را تا خانه ابدی بدرقه کنند.

فیلم تشییع شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

تا آخر ایستاده ایم...

مردم عزادار با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون "تا آخر ایستاده ایم" و " انقلاب اسلامی چون کوه استوار" تنفر و انزجار خود را از اقدامات کور تروریستی گروه های تکفیری و ایادی استکباری اعلام کردند.

سوگواران با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواستار پاسخ قاطع و پشیمان کننده به تمامی عاملین و آمرین جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شدند.

اقامه نماز میت بر پیکرهای شهدا

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق تولیت مدرسه علمیه منصوریه شیراز نماز میت را بر پیکر شهدای عزیز حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اقامه کرد و سپس تولیت حرم مطهر به سخنرانی پرداخت.

مشت محکم مردم شیراز بر دهان دشمنان

پس از اقامه نماز میت، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در سخنانی با اشاره به اینکه حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) دزدانه و بزدلانه بود، اظهار کرد: حمله بزدلانه یک عنصر تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را نباید یک حادثه اتفاقی بلکه حادثه طراحی شده مستقیم ببینیم.

وی اظهار کرد: حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) بخشی از یک نقشه بزرگ علیه اسلام راستین، انقلاب کبیر اسلامی و امت اسلامی است. در جنگ ترکیبی دشمن و صهیونیست بین المللی همزمان ده ها نقشه را طراحی می کنند که یکی از گوشه های آن حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) است.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) تصریح کرد: دشمن همیشه نقاط قوت نظام اسلامی و جهان اسلام را نشانه می گیرد آنجا که محل تجمع انسان های مومن است، برای دشمن قابل قبول نیست که هر ساله ملیون ها زائر به زیارت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بیایند.

به گفته عضو جامعه روحانیت شیراز، امروز استکبار جهانی در ذلت است و دست هایی که علیه نظام اسلامی مانند گروه های تکفیری بلند شدند امروز یکی پس از دیگری از صحنه روزگار محو می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: مردم ولایت مدار شیراز امروز در اجتماع بزرگ بدرقه کنندگان شهدا آمده اند، دشمنان باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست، شما جنگ هشت ساله را بر این ملت تحمیل کردید، ده ها کشور پشت سر صدام بودند اما این ملت با رقم زدن دفاع مقدس برای سال های سال دشمن را پشیمان کردند.

عزای عمومی در استان فارس

امروز در سراسر استان فارس عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    باید حفاظت از حرم قوی بشه . باب المهدی نیرو مُسلح نداشته.