شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1103729
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
تصاویر| تشییع شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سومین حرم اهل بیت(ع)

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم(ع) خطاب به دشمنان گفت: دشمنان باید بدانند ملت ایران یک بار در هشت سال دفاع مقدس آزموده شده است پس آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) دزدانه و بزدلانه بود، اظهار کرد: حمله بزدلانه یک عنصر تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را نباید یک حادثه اتفاقی بلکه حادثه طراحی شده مستقیم ببینیم.

بیشتر ببینید:

قیام مردم شیراز به خونخواهی شهدای حرم + فیلم و عکس

وی اظهار کرد: حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) بخشی از یک نقشه بزرگ علیه اسلام راستین، انقلاب کبیر اسلامی و امت اسلامی است. در جنگ ترکیبی دشمن و صهیونیست بین المللی همزمان ده ها نقشه را طراحی می کنند که یکی از گوشه های آن حمله به سومین حرم اهل بیت(ع) است.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) تصریح کرد: دشمن همیشه نقاط قوت نظام اسلامی و جهان اسلام را نشانه می گیرد آنجا که محل تجمع انسان های مومن است، برای دشمن قابل قبول نیست که هر ساله ملیون ها زائر به زیارت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بیایند.

عضو جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در ذلت است و دست هایی که علیه نظام اسلامی مانند گروه های تکفیری بلند شدند امروز یکی پس از دیگری از صحنه روزگار محو می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: مردم ولایت مدار شیراز امروز در اجتماع بزرگ بدرقه کنندگان شهدا آمده اند، دشمنان باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست، شما جنگ هشت ساله را بر این ملت تحمیل کردید، دهها کشور پشت سر صدام بودند اما این ملت با رقم زدن دفاع مقدس برای سال های سال دشمن را پشیمان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha