شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زر

حوزه / فرمانده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه شهید سلیمانی با رفتار خود بسیاری از افراد را جذب می‌کرد، گفت: شهید سلیمانی با رفتار مناسب و برخورد صحیحی که داشت، بسیاری از افراد که شاید ظاهر متفاوتی داشتند را شیفته خود کرده بود و لذا در مراسم تشییع پیکر او شاهد حضور همه اقشار مختلف مردم بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، بیست و دومین یادواره شهدای جوشقان مرکزی شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امام زاده محمد اوسط جوشقان مرکزی کاشان برگزار شد.

سردار اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس در این مراسم بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: احترام گذاشتن به خانواده معظم شهدا یکی از اولویت‌هایی است که باید مد نظر همگان باشد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با رفتار خود بسیاری از افراد را جذب می‌کرد، گفت: شهید سلیمانی با رفتار مناسب و برخورد صحیحی که داشت، بسیاری از افراد که شاید ظاهر متفاوتی داشتند را شیفته خود کرده بود و لذا در مراسم تشییع پیکر او شاهد حضور همه اقشار مختلف مردم بودیم.

سردار اهوازیان، با بیان اینکه ما ایرانیان مفتخریم که زنانمان قبل از اسلام غیرت دینی، حجاب و عفاف داشتند، یادآور شد: امروز افتخار می‌کنیم که تمام پیامبران، امامان، رهبران، روحانیون و سردارانمان در راه دین، غیرت، وطن و انسان شهید شدند.

فرمانده دوران دفاع مقدس، با تأکید بر نقش همسران در همراهی برزگان و شهدا، خاطرنشان کرد: اگر همراهی‌های امثال همسر شهید سلیمانی نبود، هیچگاه این شهید بزرگوار و دیگر رزمندگان و شهدا به این جایگاه نمی‌رسیدند.

وی با بیان اینکه گروه‌ها و احزاب سیاسی با برداشتن عینک حزبی، مانع رونق اقتصادی کشور نشوند، گفت: متاسفانه گاهی از اوقات شاهد هستیم که خواسته‌های حزبی و سیاسی مانعی برای امنیت و رونق اقتصادی هستند.

سردار اهوازیان، با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات آتی، ابزار کرد: مردم به افراد متخصص، شایسته، متعهد، ساده زیست رأی دهند.

تشییع پیکر شهید گمنام، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای سرود و دکلمه خوانی حضرت رقیه(س) و روایتگری رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha